10 Mart 2013 Pazar

Süleyman Demirel Üniversitesi ardından :)

Havalar güzel, okul güzel, iş güzel, koşturmaca, gezme, eğlence hepsi güzel :) Çok şükür! Bunca güzelliğin arasına bir güzellik daha katmamıza vesile olan Süleyman Demirel Üniversitesine çok teşekkür ederim. :)

Duyurusunu yaptığım üzere 8 Mart cuma günü Isparta yolcusuydum. Tüm zahmetime ömrü boyunca katlanan dostum Büşra ile beraber sabahın erken saatlerinde düştük yola :) 1 saat süren uçak yolculuğumuz ardından Antalya'ya vardık, ordan bizi SDU'den Merve ve Emine Hocalarımız karşıladı ve 1 buçuk saatlik Isparta yolculuğumuza geçiş yaptık. Yolculuk sırasında çok güzel bir yerde moda verdik. Ee ama hep iş güç koşturmacası olmaz, biraz da eğlenmek lazım değil mi diyerek, Antalya Isparta arasında bir gölde çay sohbet molası verdik :) Benim çayım açık olsun lütfen :)

Sohbet, muhabbet, fotoğraf derken hocalarımızla sanki uzun zamandır tanışıyormuşuz gibi olduk :)
Yolculuğumuz devam etti derken Isparta'ya giriş yaptık, amanın ne görelim kocaman gül heykelleri her yerde! :)

Velhasıl Süleyman Demirel Üniversitesi'ne vardık. Kocaman bir kampüs, fakülteler arasında arabayla gittik diyebilirim :) Vardığımızda öğle yemeği için merkez yemekhanesinin vip yemek salonuna gittik. Çok havalıydı :p

Yemekten sonra kahvelerimizi içtik ve panel salonuna geçtik. Öğrenci kafasından hala çıkamadığım için konuşma metnimi son gün arkadaşlarım ve ailemi yardımıyla hazırladım. Sohbet mubabbetten konuşma metnime yine çalışamadım diye ödüm kopuyordu. E bir de heyecan. Neyse dedim Allah büyük :)

Panel başlamadan önce 15 dk lık süremi dolduramayacağım diye telaşlanıyordum, sonra ne mi oldu dersiniz? O zaman buyrun :)

Panel öncesi ve sonrası sosyal medyadan beni takip edip yanıma gelen ve motive eden arkadaşlara da burdan çok teşekkür ederim :)

Diğer konuşmacıların da konuşmaları çok ilham vericiydi, fakat bende videoları yok. Bulursam yayınlarım inşallah :)

Tüm konuşmacıların konuşması bittikten sonra soru cevap kısmına geçildi. İnanılmaz katılım vardı. Tabii bunda panel başkanı Münire Hocamızın da katkısı büyük :) Soru cevap süresi bittikten sonra sorularını soramayan öğrencilerle panel sonrası kokteylde de görüşme fırsatımız oldu. Çok güzeldi ama çok çok çok :) Kokteyl sırasında gezip görebileceğimiz çok şık bir resim sergisi de vardı. Bunun yanı sıra SDU bize çok süper güllü hediyeler verdi! :)

Sadece panel sırasında giydiğim topukluları çıkarıp Isparta'ya gittik. Gül şehrine gelmişken anne babama az hediye aldım, yemeğe düşkün bir aile olarak tabii ki lokum :p

Sonra Münire, Merve ve Emine hocalarımız bizi Isparta'nın çok şık bir yerine yemeğe götürdüler. Ispartaya neredeyse kuşbakışı görebileceğimiz bir manzarası vardı.

Yemek faslı da bittikten sonra Isparta'dan ayrılıp Antalya havaalanına gitmenin vakti gelmişti. Çıktık yola. Yolun bir kısmı bittikten sonra araba bozulmasın mı, eyvah! :) Güldüğüme bakmayın, uçağı kaçırdık. :) Sonra yeniden bilet alındı, hocalarımızın mükemmel organize durumu bizi hiç zor durumda bırakmadı. Herşey hemen halloldu çok şükür, bir iki saat geç de olsa İstanbula vardık :)

Özellikle Süleyman Demirel Üniversitesi'ne panelist olarak katılmak benim için çok anlamlıydı, bazı şeyler çok değişti çok şükür.
Bir öğrenci olarak öğrencilerin karşısında konuşmak da inanılmaz heyecanlıydı :)

Beni ve arkadaşımı inanılmaz iyi ağırlayan, mutlu etmek için ellerinden geleni yapan hocalarımız Yrd. Doç. Dr. Münire Çiftçi, Merve Mert Şencan, Emine Tozlu'ya, Süleyman Demirel Üniversitesi'ne ve beni dinleyen tüm misafirlere çoooook teşekkür ederim :)

Fotoğrafların izinsiz yayınlanması yasaktır.