20 Ocak 2013 Pazar

Şüşütown Tasarım Yarışması Sonuçları




Selamlaaaaar! :)

Şüşütown Buluşması vol2 de misafirlerime bir sürprizim vardı, mini bir tasarım yarışması. Kendi çizimim olan bir mankenin bulunduğu kağıtlar dağıttık. Ve dilediği tasarımı çizmesini istedim. Birinci olan tasarım da o kişi için üretilecekti. 

Kendi tasarım derslerimden elimde bulunan bütün boyaları getirdim, ama yine de herkesin her rengi kullanması mümkün olmadı. Bu nedenle tasarımlardaki renk, çizim gibi şeylere değil de fikir ve tasarıma bakmanızı tavsiye ederim. 

Onlarca misafirim arasından vakit ayırıp çizen herkese öncelikle çok teşekkür ederim! :)

Ben kendi çapımda bir ön eleme yaptım, böylece 9 kişi finale kaldı. Alfabetik sırayla; Ayşe Kara, Ebru Türk, Ebru Uzun, Emel Muallim, Hacer Kara, Melike Odabaş, Serap Büyük Yılmazer, Sevim Çolak ve Tuğba Hamzaoğlu en şeker finalistlerimizdi. :)

En tatlı jüri ise; yine alfabetik sırayla; annem Ayşegül Aydın, Enda Dergi'den Ayşe Belli, pek değerli dostlarım Büşra Çal, Gönül Ayyıldız, Pelin Aktaş, Zeynep Erdoğmuş, Huzur Sokağı Stylisti Esra Seziş. Ve tabii ben :)
Hepsi nazımın geçtiği biricik canlarım! Tahmin edersiniz ki benim için vakit ayırıp puanlama yaptılar. 9 finalist için 1-10 arası puan vermelerini istedim tatlı jürimden :)

Ve sonuç, 
Şüşütown Buluşması vol2'de düzenlenen mini tasarım yarışmasının birincisi: Melike Odabaş
Modern tarzda bir tunik tasarımı deriyle buluşup, detaylarla süslenmiş. Fikir açısından çok hoş.
Tebrikleeer! :)
Melike'nin tasarımını Şüşütown tarzı ve kendi tasarımımla harmanlayıp ürünü satışa çıkaracağız inşallah:)


Aşağıda fotoğrafları ve puanlamaları görebilirsinizz :)

(resme tıklayıp büyütebilirsiniz)


Pek şeker diğer finalistler,

Ayşe Kaya

Sevim Çolak

Ebru Uzun

Ben en yüksek puanımı Ebru Uzun'a verdim. Çünkü kendisinin çizimi pek belli olmasa da fikir ve tasarım açısından çok hoş. 


Ebru Türk

Hacer Kara

Tuğba Hamzaoğlu

Serap Büyük Yılmazer

Emel Muallim






Şüşütown Buluşması vol2 de misafirlerimden bana gelen hediyeler için çoooook çok teşekkür ederim :)











Yarışmaya katılan, finale kalan, her çizimin arasında ufak notlarla beni kucaklayan herkese herkese ama herkese çooooooook teşekkür ederim :)






Fotoğrafların izinsiz yayınlanması yasaktır.

3 yorum:

  1. Ay inanmiyorum üsenmeyip birde cizelge yapmissin haha harikasin süsütown.iste bu yuzden seviliyorsun

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel çizimler :)
    1 ve 2 ye katılamadım 3.buluşmayı bekliyorum :)

    SEvgiler..

    YanıtlaSil
  3. şüşüm bende 3.buluşmayı bekliyorum :) 1. olan tuniğin son halini çok merak ediyorum.kolay gelsin şimdiden. sevgiler

    YanıtlaSil