7 Aralık 2012 Cuma

Geleneksel Şüşütown Buluşmaları vol2

Herkese merhabaaaaa! :)

Birincisine doyamadığımız Şüşütown Buluşmasının ikincisne hazır mıyız? Henüz ben de hazır sayılmam :)

Ama şimdiden heyecanım fazlasıyla hazır! Şüşütown Buluşması vol1'de ne kadar eğlendiğimizi görmek isteyenler işte tam buraya tıklayabilirsiniz :) 

Bu sefer bir cafede toplanmayacağız, zira bir süprizim var; minik bir sergi :) 

Yemekler ve çaylar bizden, sohbet için herşey hazır! Özel spesiyali olan varsa getirme demeyiz tabii :P Şaka bir yana atlayıp gelmeniz en ama en süper şey! :)

Adres çoook basit, toplu taşımayla gelecek misafirlerim cevizlibağ metrobüs durağında inince hemen Yeşil plazayı görecekler :) Ya da tramvayla da gelebilirsiniz, yine cevizlibağ durağında inebilirsiniz. Özel uçağıyla gelecek varsa plazanın terasına inebilir :P Arabayla gelecekler için tam adresi de yazıyorum;

Yılanlı Ayazma Yolu No:15 Yeşil Plaza Kat:5 Topkapı - İstanbul / Türkiye


Şüşütown'dan ve bazı firmalardan tıpkı vol1'de olduğu gibi vol2'de de bazı süprizler olacak :)


Çok çok eğlenmek, bol bol sohbet edebilmek ve mutluluktan zıp zıp zıplayabilmek umuduyla herkesi ama herkesi bekliyorum! :)



Not: Davetimiz hanımlara özeldir. 
Hiçbir ücret yoktur. Herkes katılabilir.

Detaylı Bilgi: susutownsal@gmail.com 
Twitter: @susutownsal



(Hediye vermek isteyip ulaşamayan firmalar susutownsal@gmail.com adresine mail atarak ulaşabilirler.)





7 yorum:

  1. Bu habere çok sevindim :-) o gun planim vardi ama hemen suan iptal ediyorum. Zira sizinle ve gelirlerse diğer bloger arkadaslarla tanişmayı isterim. Siz de gelecek misafirinizi tanımak isterseniz ben buradayim http://sevimcolak.blogspot.com/
    Allah nasip ederse orada olacağim.. gorusmek uzere :-)

    YanıtlaSil
  2. Yeni doğum yapmış olmasaydım koşa koşa gelebilirdim.umarım biz gelemeyenlet için bu buluşmaların devamlarıda gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah devamı gelecek :) bir sonrakine görüşmek üzere :)

      Sil
  3. mrb. Ankarada da bir toplantı düzenlesek ne güzel olur. Bizler de tanımış oluruz sizi.

    YanıtlaSil
  4. sevgili şüheda bende gelmek isterim lakin çekiniyorum acıkda tırsıyorum=) üsküdardayım bana çok uzak =( gelebilirsem ilk olacak. seninle ve arkadaşlarla tanışmayı çok istiyorum bende aranıza yeni katıldım. sevgiler

    YanıtlaSil