20 Temmuz 2012 Cuma

Happy Birthday Şüşütown! :)

Elimin emeği, gözümün nuru, 
minnak bebeğim Şüşütown 1 yaşında! :) 







Öyle ki, Şüşütown benim için bir klasik bir iş gibi değil, bir zevkle uğraştığım bir mutluluk. Çalışıyor musun diye soranlara, hala 'yoo, öğrenciyim ben' diyesim geliyor. Ki öyle ya zaten :) Nedense iş denilince hep bir dayatma, sıkılma olur ya; işte o ben ve Şüşütown ikilisinde olmadığı için iş gibi değil de bambaşka bir şey gibi geliyor. Bakın tarif edemedim! :)


İşte Şüşütown 1 yaşında! Doğum günü pastaları iftardan sonra, hediyeler de özelden gelsin :p :)


1 yılda neler oldu neler... Sizin gördüğünüz kadarı bu linkte var, click!
bir de göremedikleriniz ve benim tatlı koşturmacalı anılarım :)


Hep birlikte nice mutlu yıllara o zaman! :)


Teşekkürler!

3 yorum:

  1. canım benim hayırlı uğurlu olsun...
    daha nice yıllara inşallah...
    seni hep burda görmek umuduyla....
    başarılarının devamını diliyorum...
    hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  2. iyiki doğdun Şüşütown

    YanıtlaSil
  3. O zaman bize de nice hayırlı senelere demek düşer:D

    YanıtlaSil