1 Mart 2012 Perşembe

Şüşütown Abiyelere Devam!


Havaların ısınacağı yok, ama düğündür-nişandır beklemez, şüşütown abiyelere devam! :)
Ben tasarımda laci-bej kullanıp o şekilde mi sergilediğim içindir bilinmez, ama tam 95 adet renk seçeneği olmasına rağmen hep aynısı soruluyor :) Renk seçenekleri için tıklayınız.
Bu nedenle birkaç renk seçeneği sunayım dedim, kendimce tabii.
(Renkleri görmek için tıklayabilirsiniz, ya da tüm renk seçeneklerine tıklayarak bakabilirsiniz.)

84 numara - 79 numara zümrüt yeşilli
87 numara - 89 numara kırmızılı
57 numara - 89 numara siyahlı

ve daha bir sürü eklenebilir, zamanla da eklerim inşallah. görseli şu an beceremedim, birkaç renk seçeneği daha sunarım havalar ısındıkça :)


Postalamadan önce fotoğraflamacalar :)


Yaka Danteli & Omuz Detayı


Manşet Detayı


Fiyonk Detayı


Abiyeyi hafif kabarık tutan astarı :)

Ayrıca tasarımda ufak değişiklikler kişiye özel yapılıyor. Ayrıntılı bilgi ve sipariş için susutownsal@gmail.com adresine mail atabilirsiniz.


10 yorum:

  1. kapanmaya niyetli birisi olarak yakın zamanda bu güzel kıyafetlerden ben de isteyeğim sizden.. çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. bu abiyenin fiyatı nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatı susutownsal@gmail.com adresinden maille görüşebiliriz :)

      Sil
    2. peki teşekkürler :)

      Sil
  3. Kısa boylular için kol uzunluğu kabarıklığı biraz daha mı kısa olsa acaba diyorum. daha narin gösterir, çünkü çok fazla kumaş var burda uzun boyda güzel durur ama kısayı şişman gösterir. Çok hşuma gitti model ama 160 olarak cesaretim yok böyle elbise ve eteklere. Pileli etekleri de zor giyer oldum. Küçük bir öneri benim ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazıda not olarak ekledim aslında, değişiklik istediğiniz zaman ufak şeyler değiştiriyoruz :)

      Sil
  4. Ahhh Ahhhhh bi elime geçsede bakabilsem :( Gelmedi daha....

    YanıtlaSil
  5. slm.
    1)Bu abiyenin fiyatı nedir?
    2)İstanbul açık adresiniz?
    İvedi cevap alabilir miyiz?

    YanıtlaSil