26 Ocak 2012 Perşembe

Şüşütown Şallarda Kampanya

Yeni modeller gelmeden önce bir kampanya yapmaya karar verdim. Bu sefer bir fırsat sitesi aracılığı ile değil de kendi kampanyamı yapmış olacağım.

Finallerin ardından yeni yeni desenler ve süpriz ürünler için hazırlanıyorum. Hatta kalıp çalışmalarımdan bir kareyi twitledim, TIKLAYINIZ.

*Bu arada Etek modellerinde hala bir kampanya devam etmekte, hepsi 70 TL. Modelleri görmek için TIKLAYINIZ.

Gelelim asıl kampanyamıza;
*"Şüşütown Şalları" adlı albüm ilk modellerimdi, elimde içlerinden çok az kısmı kaldı. Stoklarımda olan ve "Şüşütown Şalları" albümünden seçeceğiniz şallar sadece 30 TL. Kargo her zaman olduğu gibi bana ait.
30 TL lik modellere bakmak için TIKLAYINIZ.

Not: Bu albümden beğendiğiniz modelin stoklarımda mevcut olup olmadığını öğrenip sipariş vermek için lütfen susutownsal@gmail.com adresine mail atınız.

*Diğer bir kampanya ise "Şüşütown Şalları-Yeni Modeller" albümü için geçerli. Bu albümden stoklarımda olan modeller ise sadece 40 TL. Kargo yine bana ait.
40 TL lik modellere bakmak için TIKLAYINIZ.

Not: Bu albümden beğendiğiniz modelin stoklarımda mevcut olup olmadığını öğrenip sipariş vermek için lütfen susutownsal@gmail.com adresine mail atınız.

Yakında www.susutown.com adresinden kredi kartınızla güvenli alışveriş yapabileceksiniz, hazırlıkları devam ediyor.

O zamana kadar ödemeyi hesap numarasına havale olarak alıyorum. Stok durumu, ayrıntılı bilgi ve sipariş için susutownsal@gmail.com adresine mail göndermenizi rica ediyorum.

Hızlı sipariş için: TIKLAYINIZ.

Teşekkürler! :)

1 yorum: