9 Eylül 2011 Cuma

ve sıra Şüşütown Etekleri'nde! :)



Merhaba dostlar!

Uzun zamandır beklediğiniz etekler için şimdilik birkaç model koyuyorum. Zamanla yenileri eklenecek.

Kumaşlar cinsleri ise kupron, viskon empirme, poli ve poplin olarak değişiyor. Beli lastikli dolayısıyla standart olan eteklerin kendinden kumaşlı kemerini de var.

Eteklerin fiyatları modelden modele değişiyor.

Ayrıntılı inceleyebilmeniz için detay fotoğrafları koyuyorum. Buyrun! :)

Bilgi ve sipariş için; susutownsal@gmail.com



















7 yorum:

  1. ah şüşü çok beğendim helal şüşü hepsinden alacam..

    YanıtlaSil
  2. Şahane olmuş. Zevkine bereket diyorum:)Çok rahat olduklarına şüphem yok

    YanıtlaSil
  3. bende istiyorum lacivert etekten ama ne kadar olduğunu öğrenebilir miyim?...

    YanıtlaSil
  4. tebrik ediyorum sizi.yaşça epey küçük olmanıza ragmen girişimciliğinize hayran kaldım ve takdir ettim. ilk eteğin fiyatını öğrenebilir miyim? pekala korsajlı yapabilir misiniz bu çizgili kumaştan? fiyatını da yazarsanız altına pek makbule gececek. teşekkrler.
    nagehan gülerce

    YanıtlaSil
  5. tebrık ederım canım....
    harıka ısler yapıyorsun....
    basarılar...

    www.memolininannesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. etekleriniz çok güzel de ben mi başka ürünler göremedim acaba? yoksa sadece bir kaç model mi var?
    http://www.kubra.ca/

    YanıtlaSil
  7. şüheda Hanımefendi sizin girişimciliğiniz cok takdireşayandır başarılarınızın devamını diliyorum şimdi sıkı durun Yüzyılın E-ticeret organizasyonuyla tanışın hem siz kazanın hemde alışveriş müşterileriniz ve ürünlerinizi 25.000 müşteriye ulaşsın ne dersiniz www.flexkom.com/317534 lütfen acele edin bunu bütün samimiyetimle söylüyorum ülkemizin sizin gibi girişimcilere cok cok ihtiyacı var kalınsağlıcakla......

    YanıtlaSil