29 Temmuz 2011 Cuma

zorunlu açıklama

Bu açıklamayı yapmak istemezdim lakin insanların aklında şüphe uyandırmamak, yok yere su-i zanna sebebiyet vermemek için yapmak zorundayım.

Ben bu işin maliyetinin çok üzerinde kar etmiyorum, amacım kâr etmek de değildi en başta, tabii ki belli bir miktar kâr ediyorum zaten bu işi zararına yaptığımı hiç bir zaman söylemedim ama 'parayı götürdü' tarzında muhabbetlere yer verecek bi kârım yok bu işten.

Fakat bu iş bu şekilde olmasına rağmen, sorup soruşturmadan kısa yoldan verilen hükümlerle gelen eleştirilere aşırı reaksiyon gösterdiğimi de kabul ediyorum.

Benim niyetim halis olmasına rağmen, böyle kırıcı bir üslupla sert eleştiriler gelince ani bir tepkiyle verdiğim cevaplar için herkesten, kırdığım insanlardan da herkesin önünde özür dilerim.


Arkadaşlar bir şal 49,90tl. Bunun içine kargo, kdv ve tüm vergiler dahildir. Devletten gizli iş yapıp kul hakkına girmemek adına faturalı ve tamamen yasal bir satışım var. Bilginize :)

3 yorum:

  1. ben şüşütown un takipçisi olarak tanıyor ve güveniyorum. tesettürümüze şıklık, renk ve güzellik katma amacı ile böyle bir girişimde
    bulunulması başlı başına çok güzel :) kumaş,kargo,dikim,kesim vs. başka masraflar da göz önünde bulundurulduğunda, bu fiyatla maddi
    karın çok olmadığı anlaşılıyor ufak bir hesapla. dolayısiyle, ben bu anlamda güven sorunu olacak bir şeyin olmadığı konusunda eminim, rahatım. herkese, bu gözle bakmayı ve rahat olmalarını tavsiye ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Maddi kar olsa zaten ne olacak ki Şüşü? Güzel ürünler tasarlamışsın, üretmişsin ve satıyorsun tabii ki ticarette karın olacak. Bence de rahat ol :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yazi gercekten gereksizdi. Ticaretle ilgilenen herkes kar yapacak bu senin dogal hakkin. Galiba basta cok samimi davrandigin icin ve cok fazla bilgi verdigin icin millet istedikleri gibi davrandilar- zayif gorduler seni. Ticarette usul vardir :) Rahat ol ve kendini verme cok detaillere gerek yok.

    YanıtlaSil